19 Şubat 2011 Cumartesi

Bahaneler V

- hüzünbaz sokaklar, bol ışıksız hayatlar..
karanlığa mahkum, hapisten kaçmış umutlar.. -

bu kalabalık şehrin ' en ' kimsesiz yanıydım ben..
' senden önce, senden sonra. '
' her neyse ' deyip geçiştiriyorum, özleme varmayan kelimeleri..

ve ben giderken bir avuç cümle bırakıp,
kendimi alıp, seni alıp..
gidemiycem.
söküp atamıycam parmak uçlarıma yapışmış kelimeleri..
kendimi tekrar ettiğimi sanıp herkes, bi kenara bırakırken şiirlerimi.
sen geldiğinden beri ya da gittiğinden beri.
her gece her gün aynı nakarat.
e başka nasıl anlatılır ki ?
yanan bi ateşin sönemeyişi...

bak yine diyorum ..
ordasın, yanıbaşımda..
bilsen giderdin eminim, yakınlığını sakınırdın, varlığımdan - belkide yoktum, buna hiç karar veremedim -

ilk defa gördüğüm birinin gözlerine dalıyorum..
' hadi ' diyorum, ' unut bu gözlerde onu '
olmuyor, biliyorsun.
bende biliyorum ya, kendimi kandırıyorum.

uçurtmamı alıp, uçurumlara salıyorum ruhumu.
genişlesin ufkum, sonsuzluğum.
senden kalan en umutsuz yanım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder